26 листопада 2013

Звернення до української влади щодо євроінтеграційних прагнень України

Ми, науковці, освітяни та експерти у сфері європейської інтеграції –  члени Української асоціації європейських студій, не підтримуємо розпорядження Кабінету Міністрів України № 905-р від 21 листопада 2013 р. і наголошуємо на необхідності термінового скликання Ради національної безпеки і оборони України (РНБО). 

Розпорядження Кабінету Міністрів України № 905-р. від 21 листопада 2013 р. ухвалене всупереч статті 92(9) Конституції України та очікувань громадян України, під впливом таємної дипломатії без забезпечення прозорості, мотивації та науково-експертного обгрунтування, не відповідає цілям зовнішньої політики України, які зафіксовані у Законі України № 2411-VI «Про засади внутрішньої і зовнішньої політики» від 1 липня 2010 року.

Оскільки забезпечення інтеграції України в європейський політичний, економічний, правовий простір складає основу зовнішньої політики України, тільки Президент України на підставі рішення РНБО має право своїм Указом визначити долю заходів щодо європейської інтеграції України.

Ми, члени Української асоціації європейських студій, закликаємо Президента України, Кабінет Міністрів України, Верховну Раду України підписати Спільну заяву щодо незмінності євроінтеграційних прагнень України, яка відкриє нові можливості реформування держави і модернізації економіки.

Закликаємо Кабінет Міністрів України негайно поновити процес підготовки підписання Угоди про асоціацію з ЄС, залучити українських і міжнародних експертів до обговорення політичних, правових та економічних наслідків укладання Угоди про асоціацію з ЄС та поглиблення співробітництва з Митним союзом Білорусі, Казахстану і Росії, здійснити публічні на науково-експертні заходи з метою порівняння умов приєднання до Угоди про асоціацію з ЄС та Митного союзу Білорусі, Казахстану і Росії, які сприятимуть захисту національних інтересів України.

Джерело: http://jmce.ukma.kiev.ua/sites/default/files/zvernenia_UESA_final.pdf

1 коментар:

  1. Привіт усім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав позику від пана Педро після того, як кілька разів звертався до різних кредиторів, які обіцяли допомогти, але вони так і не дали мені позику. Поки мій друг не познайомив мене з паном Педро Джером, пообіцяв мені допомогти, і він справді зробив, що обіцяв, без будь-яких затримок. Я ніколи не думав, що ще є надійні кредитори, доки я не зустрів пана Педро, який справді допоміг з позику і змінив моє переконання. Я не знаю, чи потребуєте ви якось справжню та термінову позику. Будьте вільні, зв’яжіться з паном Педро через WhatsApp +1-8632310632 та його електронну пошту: pedroloanss@gmail.com дякую.

    ВідповістиВидалити